Що робити, якщо ви запізнилися на літак, потяг чи автобус
У разі запізнення найпростіше вирішити питання з автоперевізниками - вони повернуть найбільше грошей
Прикро, коли так довго і старанно планував поїздку в теплі краї і вже в таксі на вокзал розумієш, що до вильоту літака, відправлення поїзда або автобуса залишаються лічені хвилини, а на шляху - пробка. На відпочинку можна ставити хрест, так ще й гроші за все сплачено чималі. «Погляд» розбирався, як вийти з ситуації з найменшими збитками.
Не встигли на реєстрацію літака
Як тільки ви зрозуміли, що спізнюєтеся на літак, перше, що потрібно зробити - зв'язатися з агентством або авіакомпанією, де ви купили квиток. Для цього ще при покупці квитка запишіть номер call-центру, куди можна дзвонити в разі потреби.
- Чим раніше додзвонитися, тим імовірніше, що при реєстрації на рейс не буде зафіксована ваша неявка, - сказали в регіональному представництві авіакомпанії Turkish Airlines. - Тільки в цьому випадку є можливість забронювати квиток на інший рейс або хоча б частково компенсувати вже понесені витрати. Повернення залежить від вартості квитка.
Киянка Вікторія Кульчицька запізнилася на свій рейс Київ - Дортмунд, але повернути їй вдалося тільки вартість аеропортових зборів.
- Якщо у пасажира квиток економ-класу, то розраховувати він може тільки на повернення аеропортових зборів, а щоб перебронювати на інший рейс, потрібно заплатити штраф, - пояснили в «Ютейр-Україна». - При цьому за квитком з фіксованою датою виліт обійдеться трохи дорожче, ніж по квитку з відкритою датою.
Якщо ж документ куплений за спецтарифами перевізника або акційними пропозиціями, то повернути не вдасться навіть частина вартості. Щоб продовжити подорож, доведеться купувати новий квиток. Також не повернуть гроші, якщо у вас маршрут з пересадками. Якщо пасажир не з'явився на першому рейсі, то «згоряє» квиток і на другий. А у більшості перевізників це ж правило спрацьовує, якщо придбані квитки в обидва кінці.
Єдиний момент, коли перевізник зобов'язується доставити клієнта до кінцевого пункту - якщо літак прибув в аеропорт транзиту з запізненням, внаслідок чого у пасажира порушується стикування рейсів, а перевезення оформлена одним квитком. У разі перельотів з різними квитками потрібно буде доплатити за перебронювання.
За минулий поїзд повернуть чверть ціни
Якщо ж ви примчали на платформу і побачили хвіст свого поїзда, то потрібно без зволікання йти в квиткову касу.Киянин Марк Савчук з сім'єю збирався поїхати на відпочинок, але через непередбачені обставини на роботі Марка сім'я запізнилася на потяг на три хвилини. Однак розсерджений такою розв'язкою чоловік навіть не подумав, що квитки можна повернути з частковою компенсацією.
- Вартість зданого квитка відшкодовується пасажиру протягом однієї години з часу відправлення його поїзда, - розповіли в довідковій службі «Укрзалізниці». - Із суми утримується комісійний збір і ціна плацкарти - орендованого місця у вагоні. Ще доведеться оплатити сервіс за прийом вашого квитка. У підсумку від сплаченої суми можна врятувати не більше чверті.
Якщо ви не збираєтеся відступати від планів і хочете дістатися в заплановане місце, то поцікавтеся в касі або на сайті, чи є квитки на найближчий рейс. Цілком можливо, що вільні квитки ще є або вам пощастить і хтось здасть свій.
Ще один варіант, який варто розглянути, якщо ви запізнилися на потяг - відправитися навздогін до наступної станції на таксі. Цей варіант може виявитися сильно витратним, але якщо вам терміново потрібно їхати саме цим поїздом, всі засоби хороші.
Потрібен квиток і паспорт
У разі запізнення на рейсовий автобус також можна повернути частину грошей. На столичному автовокзалі «Погляду» розповіли, що квиток можна здати протягом доби з втратою до 30%. У приватних перевізників - схожі правила.
- Якщо звернутися до каси протягом трьох годин після відправлення автобуса, але не пізніше, 70% вартості квитка вам повернуть, 30% утримають. При собі потрібно мати паспорт та квиток, - розповіли в компанії «Автолюкс».
Комментариев нет:
Отправить комментарий